Friday, July 20, 2012

pantang

Salam Pagi...

Saya kini brsiaran dari opis huhuhu..Happy sbb da lame xonline tau jenguk belog ini..suram sangat...Saya sebenarnya sedang melanggar pantang as a worker...hahahaha..saya xley on9...tapi saya rindu BFF saya..waaaa....maafkan saya yer BFF...saya cuba menguruskan timetable saya tuk bersama kamu lagi walau saya dihimpit kerja yang tak mengizinkan saya lepak ngankamu sume...

cIK aNITA: Saya Rindu gelak jahat kamu..wahahahaaha..
Azie AKA Manje: Saya Rindu leter kamu...huhuhu
Ana: Saya masih rasa bersalah x dapat hadir event kamu.
Ila: Kita makin jauh yunk...:(
Ekin: Petai jeruk mengigatkan kamu n Ety

*******
OH MY BFF.....

Nanti update lag...takot la...takot kantoi berbelog time koje...huhuhu

Da....
Lov u all







2 comments:

  1. oke!

    ko memang membuatkan aku teringat petai jerukkk!!

    huwaaa...

    miss u too!!! lama sangat ko senyap nih..

    ReplyDelete
  2. its ok yung....nti reseptionnye kasi dtg ya....huhuhu...rindu kamu

    (ana)

    ReplyDelete