Monday, October 4, 2010

aku bukan isane yg kretif..

fist ak nk luahkan kat cni bout.....

u-spot......
chet..aku menghargaimu sebab ak xder pilihan.
ak x semewah org lain yg noleh berbroadband.huhuhu.
ak plu pandai berbajet..untk famly ak...disana.
miss u miss u miss u..muachs...chup2...

sec bout...

raya a.k.a...aidilfitri/syawal
eid yg lepas ak berjauhan dr famly ak..ak bersama famly baru.mak mertuaku...
last yer mmg da raye bersama..tp hanya di senja syawal..tp eid yg bru2 ni...aku syedih..sob..sob..tidak menghidu wangian ayahnda di pagi raya tika ciuman mohon ampun..
ish...syahdunye aidilfitri..ak merasa....
jadi menantu bongsu,
adik kpd ipar2,
mak sdare pada anak2 sdare plg muda..
huhuhu3..
aku plu bljar menerima semua tu...
eid akan datang...di kg halaman tumpah darah sendiri..amen...
adakah suamiku dapat menerimanya seperti aku bertahan di pagi raya berjauhan dengan ayah bonda tercinta.???
tungggu..............

tird bout....

asmen yg bertimbun selepas naik berhari raya sakan...x hengat dunia asmen...huhuhu

naik dr holiday syawalll...macam2..

penyelidikn kesusasteraan...tesis

sastera lam multimedia...calendar

bahasa lam multimedia...grafik n fotografi

fuyo..telan duit ak 2...
igt raye2 dpt duit ke?>
abesh duit ad la..
mmg sengkek...
bajet2 pokai sluar londeh mak akak...
hihihi
ape2 pn ak puas hati ngan keje ak..
amin..moga
Tuhan sentiasa permudahkan semua kerja2 dan perjalanan hidupku kin dan akan datang....

ok..dah la..cam x mnrik pun....
nt smbung lagi....
mmg x kreatif aku ini...
kikikiki...ahaks...





No comments:

Post a Comment